انجام آزمایش مولکولی کووید 19 ویژه مسافران پروازهای برون مرزی

 

بر اساس آخرین دستورالعمل ابلاغی، شرط خروج مسافران از طریق مرزهای هوایی، ارائه برگه آزمایش منفی کووید-19 از آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت کشور مبداء است.

آزمایشگاه ژنتیک بیمارستان دکتر بسکی به عنوان آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ودرمان آماده ارائه خدمات تشخیص مولکولی کووید- ۱۹ به مسافرین محترم پرواز‌های برون مرزی و ارائه نتیجه آزمایش به زبان انگلیسی و با فرمت استاندارد مورد تایید ایرلاین‌ها می‌باشد.

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش مسافرین پرواز‌های برون مرزی برای انجام آزمایش COVID-19 PCR :

1.کارت ملی

2.گذرنامه

3.کپی بلیط پرواز / پرینت بلیط الکترونیکی

4.تکمیل فرم اطلاعات فردی

مراجعین محترم حتما باید توجه داشته باشند که در زمان ورود به کشور مقصد، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از ۹۶ و در بعضی از کشور‌ها بیش از 72 ساعت گذشته باشد.

” همراه داشتن اصل و کپی گواهی تست منفی کووید-19 در فرودگاه و تکمیل فرم خوداظهاری الزامی است “

آزمایشگاه ژنتیک بیمارستان دکتر بسکی،  ضمن بهره‌گیری از پرسنل مجرب، بروزترین تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین رعایت تمامی استانداردهای فنی و نمونه‌گیری آماده ارائه خدمات تشخیص مولکولی کووید- ۱۹ به صورت شبانه روزی، با کوتاه‌ترین زمان پاسخدهی و بالاترین دقت به مراجعین عزیز می‌باشد.

شایان ذکر است که آزمایشگاه جهت رفاه حال مراجعین محترم و در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کووید-19، فضاهای مجزا جهت پذیرش و نمونه‌گیری مسافرین محترم پرواز‌های برون مرزی فراهم نموده است.

همچنین شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه، درخواست نمونه‌گیری در محل مورد نظر خود را از طریق روش‌‌های ذیل ثبت نمائید، تا همکاران ما در آزمایشگاه پس از هماهنگی با شما در سریع‌ترین زمان ممکن برای گرفتن نمونه مراجعه نمایند.

ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی : شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 4-33554441 (017) درخواست نمونه‌گیری در منزل را به همکاران ما در آزمایشگاه اعلام نمایید.