نمایشگاه هفته سلامت

این نمایشگاه که به مناسبت هفته سلامت (۱تا۷ اردیبهشت) در محوطه بیمارستان طالقانی گنبدکاووس گشایش یافته دارای ۲۴ غرفه است و تا ششم اردیبهشت همه روزه آماده بازدید علاقمندان می باشد.

نمایشگاه دستاوردهای هفته سلامت گنبدکاووس با همکاری مرکز بهداشت و برخی مراکز درمانی و بیمارستانی، ادارات و نهادهای دیگرو چند تشکل مردم نهاد درحوزه آسیب های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی و آموزشی این شهرستان برپا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس دراین مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت و اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول نظام سلامت درکشور پرداخت و گفت: خدمات و اقداماتی که در کمتر از سه سال گذشته درحوزه نظام سلامت انجام شده ،بیش از اقدامات ۳۵ سال قبل آن است.

غرفه بیمارستان دکتر بسکی نیز در این نمایشگاه همراه با برنامه‌های آموزشی و مسابقات و…. آماده ارائه خدمات میباشد.

هم‌چنین فرماندار ویژه، امام جمعه محترم، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، اعضاء مجمع خیرین سلامت، شهرستان گنبد کاووس، در غرفه بیمارستان دکتر بسکی حضور یافته و نظرات خود را در مورد سلامت و شعار سال در تابلوی بیمارستان دکتر بسکی حک نمودند.

اهم خدمات ارائه شده در غرفه بیمارستان دکتر بسکی:

انجام رایگان تست قند خون ، فشار خون، تست BMI ، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی، اهدا کارت عضویت بیمارستان دکتر بسکی و بهره‌مند شدن از تخفیفات ۱۵ درصدی خدمات سرپایی بیمارستان، مسابقات نقاشی و دارت همراه با جوایز، توزیع لقمه سلامت، و …… می‌باشد.