در این مرکز درمانی با استفاده از دستگاه مورد اشاره، جراحی عیوب انکساری، نزدیک بینی، آستیگماتیسم و دوربینی و متقاضیان برداشتن عینک انجام می‌شود.

این دستگاه بنا بر تایید تحقیقات علمی روز دنیا، با دارا بودن فرمول ها و نوموگرام های جمعیتی دقیق و پیشرفته، علاوه بر اصلاح عیوب انکساری از قبیل دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم، در کمک به درمان پیرچشمی نیز یکی از دستگاه های برتر موجود در دنیاست که بهترین نتایج عمل را ارائه کرده است.

 

 

این دستگاه که طراحی بسیار هوشمندانه‌ای دارد پیشرفته ترین و سریعترین دستگاه لیزر اگزایمر دنیا محسوب می شود و علاوه بر هماهنگی فوق العاده با سیستم های دنبال کننده چشم، دارای تختی با طراحی بی نظیر است که مورد تایید مراجع علمی دنیا همچون CE و FDA قرار گرفته است.همچنین موجبات راحتی بیماران را در حین انجام عمل فراهم می آورد و همچنین در همکاری هرچه بهتر بیمار، با تیم جراحی، نقش عمده ای ایفا می کند.

دستگاه “اگزایمر لیزر شویند آماریس ۱۰۵۰ ” با برخورداری از بالاترین سرعت ممکن نواخت پالسهای لیزر ۱۰۵۰ هرتز، نقطه عطفی در دنیای جراحی های رفرکتیو محسوب می گردد؛ این لیزر پرچمدار خانواده آماریس به شمار می رود و تجهیز آنها به دقیقترین سیستمهای ردیابی آنلاین حرکات چشم، همچنین ردیابی مداوم و تحلیل دقیق کلیه حرکات چشم بیمار در هفت بعد این حرکات را به نحو احسن جبران خواهد کرد.