تقدیر از کارکنان بیمارستان دكتر بسكي به مناسبت هفته دولت، مراسم گرامیداشت و تقدیر از پرسنل با حضور مديران اجرايی بیمارستان و کارکنان برگزار گردید.
آقاي علی فرشباف مدير بيمارستان در ابتدا فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان صدیق، تلاشگر و پویای بيمارستان دكتر بسكی تبریک عرض نمود.
خانم مزينانی(مدير اداری-عمومی بيمارستان) روز کارمند روز تجلیل از بازوان پرتوان، کوشا و صدیق است که صادقانه، در راستای تحقق اهداف و برنامه های نظام سلامت با تمام توان خویش گام برمی دارند.این روز ارزشمند را به تمامی کارمندان شریف و تلاشگر بیمارستان که در صف مقدم بخش اداری نظام سلامت به ارایه خدمت به هموطنان مشغول هستند تبریک گفت.
آقای آق‌اركاكلی(مدير مالی بيمارستان) هم ضمن تقدیر و تشکر ازکارکنان ،فضای بیمارستان را محیطی خاص دانست که مراجعین با درد و اضطراب و ناراحتی وارد آن می شوند و در آرامش و بدون درد و رنج و سلامت از آن خارج می شوند. نقش بی بدیل این خدمتگزاران خدوم بیشتر آشکار می شودو تلاش های ارزشمند و بی شائبه آنان را در پیشبرد اهداف بلند نظام سلامت از یاد نخواهیم برد.
در پایان، خانم‌ها: سميه تاشلی‌پور و حميده عليپور بعنوان كارمندان نمونه سال 99 انتخاب و با اهداء لوح تقدیر و هديه از کارکنان نمونه بیمارستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.