توزیع غذای گرم و تحویل کمک های مردمی توسط موسسه سبزگامان بسکی به سالن ورزشی چای بویین بهمراه بسته های اهدایی موسسه سبزگامان بسکی برای کودکان سیل زده
موسسه سبزگامان بسکی از اولین ساعتهای وقوع سیل در استان گلستان با حضور در مناطق سیل زده به شناسایی آسیبها و نیازمندیهای مردم پرداخت.
موسسه بعد از گذشت مدتی از وقوع سیل به دلیل ضرورت کمک رسانی به مردم تحت تاثیر این حادثه، محل بیمارستان بسکی و شماره حساب خود را برای جمع آوری کمک های مردمی اعلام نمود. کمکهایی که از طریق منابع مالی موسسه و هدایای مردمی جمع آوری شد به کمیته مردمی آق قلا که به منظور توزیع هماهنگ محموله ها بین مردم تشکیل گردیده و نماینده موسسه نیز در آن حضور مستقیم داشته اند همه روزه فرستاده شد.
همچنین اعضای موسسه با رصد روزانه نیازمندیهای مردم درگیر در سیل در شهر گنبد کاووس و اطراف آن که در سالن نقی پناهی، سالن حجاب، سالن چای بوئی، انبار غله و… اسکان داده شده یا در منازل آسیب دیده خود ساکن بودند، به توزیع کمکها براساس نیاز روزانه در بین مردم پرداختند.

کمکهای موسسه شامل انواع شوینده، اقلام بهداشتی ( ویژه کودکان و بانوان )، دارو، شیرخشک، آب معدنی ، اسباب بازی، پوشاک، دمپایی و انواع مواد غذایی شامل نان، شیر، کنسروجات، مربا، عسل، بیسکوییت، شکلات، خرما و روزانه بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ پرس غذای گرم و… بوده است.
موسسه سبزگامان بسکی همچنان با جمع آوری هدایای مردمی و توزیع کالاها به حمایت از سیل زدگان پرداخته و آمادگی خود را در جهت اختصاص منابع مالی به منظور کمک به بازسازی مناطق آسیب دیده اعلام می نماید. همچنین اعضای موسسه به بررسی و تلاش در جهت رفع نیازهای مردم پس از بازگشت به منازل خود اقدام می کنند.