حضور اعضاي كميته دپارتمان بيماران بين الملل در اجلاس گردشگري سلامت كشورهاي عضو اكو

در این نمایشگاه که در ۴۰ غرفه و با حضور شرکت ها و فعالان عرصه گردشگری سلامت برپا شده، ۱۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و فعالان صنعت توریسم حاضر در دومین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان اکو با آخرین یافته های گردشگری سلامت آشنا شدند.

در این اجلاس و نمایشگاه که با هدف معرفی توانمندی‌های ایران و استان اردبیل در زمینه اقتصادی و گردشگری و با محوریت گردشگری سلامت و توریسم درمانی برگزار می‌شود، مهمانانی از هشت کشور خارجی حضور یافته‌اند.

دومین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری اکو به مدت سه روز در اردبیل و سرعین برنامه ریزی شده و در آن میهمانان و صاحب نظران، مسئولان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری سلامت از کشورهای مختلف و ایران شرکت کرده‌اند.

ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو هستند.
در این کنفرانس و نمایشگاه که با هدف معرفی توانمندی‌های ایران و استان اردبیل در زمینه اقتصادی و گردشگری و با محوریت گردشگری سلامت و توریسم درمانی برگزار می‌شود، میهمانانی از هشت کشور خارجی حضور یافته اند.(عكس /ايرنا)