مراسم درختکاری و نامگذاری تالار اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه به نام دکتر بسکی با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه و طبیب خیر و پدر طبیعت ایران دکتر بسکی برگزار شد.
دکتر ریاحی رئیس دانشگاه ،دکترغلامعلی بسکی را از مفاخر استان و کشور توصیف کردند و گفت دکتر بسکی در سه زمینه مایه افتخار هستند اول اینکه طبیب حاذق هستند و زحمات زیادی در عرصه سلامت استان و منطقه کشیده اند دوم اینکه وی خیر بزرگ هستند و کارهای عام المنفعه و بزرگی انجام داده اند و بچه بی سرپرست زیادی را تحت حمایت خویش پرورش داده و تحویل جامعه دادند.وسومین برجستگی ایشان طبیعت دوستی و علاقه به طبیعت است که باعث شده ازوی بعنوان پدر طبیعت ایران نام ببرند.

وی اهدای نهال به هر کودکی که در بیمارستان بسکی گنبدبدنیا می آید را کاری بسیار زیبا و ارزشمند خواند گفت تلاش خواهیم کرد از کارهای زیبای ایشان الگو برداری شود.
دکتر ریاحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت به منظور پاسداشت و ارج گذاری از خدمات و زحمات بی شائبه این عزیز ما تالار اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه را به نام ایشان نام گذاری کردیم و علاوه بر محوطه سازمان مرکزی در کلیه مراکز آموزشی درمانی گرگان بصورت نمادین به نام وی یک نهال غرس می شود.
در این مراسم که داماد و دختر دکتر بسکی نیز حضور داشتند. فرشباف داماد، متولی موقوفات و مدیر عمرانی بیمارستان دکتر بسکی این اقدام دانشگاه را باعث خوشحالی و آرامش خانواده وی توصیف کرد و و گفت درصددیم بخشی از جاده های شرق استان را به توصیه دکتر بسکی نهال کاری نماییم.

در پایان یک نهال به دستان دکتر بسکی در محوطه سازمان مرکزی دانشگاه غرس شد که می توانید جهت مشاهده برروی تصاویر کلیک نمایید.