همزمان با هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، زایشگاه بیمارستان دکتر بسکی با برگزاری جشنواره، همایش و آئین های مختلفی، در راستای ترویج این امر، گام برداشتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، یکم تا هفتم آگوست، برابر با دهم تا شانزدهم مرداد به عنوان هفته جهانی شیر مادر نامگذاری شده است. این جشنواره با حضور آقای دکتر فتاحی(متخصص نوزادان) و خانم‌ها مسکنی و قلیچی( کارشناسان بهداشت خانواده شبکه بهداشت) بهمراه مادران بارداری که در بیمارستان زایمان نموده‌اند برگزار گردید و هدایایی از طرف کلینیک به مادران باردار اهدا گردید.

سرکار خانم بهناز بسکی در حاشیه بازدید از این جشنواره، گفت: با توجه به اینکه یکی از راهکارهای ترویج زایمان طبیعی فرهنگ سازی در جامعه است، برگزاری این جشنواره ها می تواند در این زمینه موثر باشد.

ایشان افزود: مادران با شرکت در این جشنواره ها می توانند از تجربیات دیگر مادران و یا از افرادی که آموزش دیده اند استفاده کنند.

او ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره و تلاش های صورت گرفته در زمینه ترویج زایمان طبیعی، نسبت به دستیابی به هدف ارتقای سلامت در مادران و نوزادن به کمک اینگونه اقدامات، ابراز امیدواری کرد .

همچنین در حاشیه این مراسم از سرکار خانم سمیرا قره خانی(مسول شیر مادر) جهت کسب امتیاز برتر در پایش شیر همراه با هدیه و لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.