شخصیت شناسی ژنتیکی

آزمایش Genius ، تست استعدادیابی

چرا باید آزمایش جینیس را انجام بدهیم؟

شخصیت افراد تحت تاثیر دو بعد ژنتیک و محیط است. روش‌های رایج در استعدادیابی و شخصیت شناسی فقط به بررسی محیط فرد می‌پردازند اما در این تست به صورت جامعی توانمندی‌ها و ویژگی‌های شما بررسی می‌شود، یعنی علاوه بر آزمایش ژنتیک، ارزیابی محیطی انجام می‌شود تا شناخت جامع‌تری نسبت به خود پیدا کنید.

ژنتیک و شناخت صفات شخصیتی

در این تست ویژگی‌هایی بررسی می‌شوند که بر خلق و خو، تفکرات، احساسات و رفتارهای شما اثرگذارند، از این صفات به عنوان اصلی‌ترین عامل تفاوت انسان‌ها یاد می‌شود.

لیست موارد بررسی در صفات شخصیتی

ژنتیک و شناخت هیجانات

وقتی عصبانی یا خوشحال هستید چه واکنشی نشان می‌دهید؟ به واکنش‌های ما به اتفاقات غیرمنتظره که عموما همراه با یک حالت عاطفی خوشایند یا ناخوشایند است، هیجان می‌گوییم. در این تست هیجانات زیر بررسی می‌شوند.

لیست موارد بررسی در شناخت هیجانات

ژنتیک و عملکردهای شناختی

عملکردهای شناختی، مهارت‌های مبتنی بر مغز انسان هستند که در کسب دانش، پردازش اطلاعات و استدلال و مورد نیاز است، در این تست عملکرد شما در موارد زیر به صورت ژنتیکی بررسی می‌شوند.

لیست موارد بررسی در عملکردهای شناختی

ژنتیک و دستاورد تحصیلی

موفقیت‌های تحصیلی به معنای هرگونه پیشرفت و رشد در فعالیت‌های آموزشی است، برای مثال آیا به لحاظ ژنتیکی آمادگی برای دستیابی به موفقیت‌های تحصیلی را دارید و یا این موضوع در شما ضعیف است؟

جینیس چیست؟

 

شخصیت شناسی 

سرویس Genius به شما کمک می کند که از ویژگی ها و اطلاعات ذاتی خود که در هسته ی تک تک سلول های بدنتان موجود می باشد، آگاهی پیدا کنید. جینیس با رمزگشایی از دی ان ای شما، ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد شما را گزارش می کند. در هر سنی که باشید، از بدو تولد تا پیری، می توانید از این سرویس استفاده کنید و بینشی دقیق از خود پیدا کنید. این خودشناسی به شما کمک تا در طول زندگی تان، انتخاب های سخت و حیاتی را با اطمینان و قطعیت بیشتری انجام دهید.

خروجی سرویس Genius یک گزارش کامل از ویژگی های ذاتی و درونی شما می باشد. اما چگونه با استفاده از این گزارش می توانید به سمت اهداف خود حرکت کنید؟ برای این منظور تیم مجرب و حرفه ای بالین ما آماده ی کمک و خدمت رسانی به شما می باشد. به همراه سرویس ژنتیکی Genius یک جلسه ی رایگان مشاوره نیز در نظر گرفته شده است که همکاران ما با استفاده از گزارش ژنتیکی تان و همچنین دیگر فاکتورهای مهم در مبحث بالین، به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین مسیر حرکت به سمت رویاها و اهدافتان را پیدا کنید.

 

علم ژنتیک و سبک زندگی

ما با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با کمک متخصصین داخلی در حوزه‌های ژنتیک، روانشناسی و هوش مصنوعی، از استانداردهای علمی و منابع مطمئن استفاده می‌کنیم تا نتایجی علمی و دقیق را در اختیار شما قرار دهیم. 

منبع : برگرفته از مای اسمارت ژن